z pasją w życiu
z aparatem przy oku
GALERIE

2008-06-05

Wyjątkowo kolejny majowy długi weekend spędziliśmy w Krakowie, czuliśmy się jednak jakbyśmy byli na najlepszym wyjeździe.

2008-06-04

W pewien słoneczny weekend maja zamiast w góry wybraliśmy się nad jeziora. Wcześniej Dominika przeszła edukację naklejkowo-malowankową dotyczącą różnych jednostek pływających.

2008-06-02

Z sentymentem wspominając wypad rowerowy sprzed kilku lat w Beskid Niski, postanowiliśmy poszukać śladów łemkowszczyzny tym razem po stronie słowackiej.

2008-04-23

Nie przypuszczałam, że w Gorce będę wracać tak często. Jak do dobrego znajomego, na chwilę, na imprezę, na spacer.

2008-02-26

Było to już kilka tygodni temu, choć pogoda za oknem panowała niemal tak samo wiosenna jak teraz. Udaliśmy się w góry w poszukiwaniu zimy, której w Krakowie w tym roku zaznaliśmy mało.

2008-01-10

Kiedyś uwielbiałam się pakować. Celebrowanie tej czynności zaczynałam od przygotowania listy rzeczy niezbędnych na wyjazd. Co rusz dopisywałam nowe pozycje aż wreszcie spis wydawał się doskonały.

2007-11-07

Dzięki naszej Dominice odkrywamy różne ciekawe zakątki Polski. Urządzamy wyprawy nie w dalekie kraje, a w bardziej rodzime rejony. Tym razem postanowiliśmy wyruszyć w Pieniny...

2007-10-26

Zastanawiamy się, jak postępować z naszym dzieckiem. Chyba naoglądała się zbyt dużo filmów wspinaczkowych, zdjęć z magazynu „Góry”, no i o kilka razy za dużo towarzyszyła nam w skałach.

2007-10-21

Z Rabki prowadzi bardzo fajny szlak na Luboń Wielki. W sam raz na spacerek z dzieckiem, które nie zawsze chce siedzieć w nosidle.

2007-09-24

Na świecie mogłoby nie być takiego miasta jak Londyn, ale na szczęście jest Lądek i to Zdrój.

2007-09-12

Wreszcie jesienią znowu rozpoczynają się imprezy, które lubię. Rozmowy w kuluarach, niespodziewane spotkania, plany, inspiracje do wyjazdów, wypraw w góry, piękne obrazy na ekranie czy w antyramach.

2007-08-30

Wróciliśmy i to już jakiś czas temu, ale jakoś tak trudno zebrać się do dokonania jakiś wpisów, bo i ten pobyt wspominam bez entuzjazmu.

2007-07-27

Wycieczka niedzielna do dolinki koło Szczawnicy. W ten sam dzień miało miejsce otwarcie z pompą po remoncie mostów po przystosowaniu trasy spacerowej dla inwalidów.

2007-07-16

Dominice cierpliwości starczyło na dwie wędy mamy i dwa i pół prowadzenia wujka. Z połowy drogi wujek wspaniałomyślne zarządził odwrót. Rolę asekurującego przejął tata Darek.

2007-07-10

Mamy super nosidło, w którym mała może spać. Wwędrowała w nim już na Babią Górę, Tarnicę i Kasprowy Wierch, odwiedziła skałki, dolinki... Nadal jednak twierdzę, że wszystko jest kwestią priorytetów. Jeśli ktoś będzie chciał się z dzieckiem gdzieś ruszyć, to i brak nosidła go nie powstrzyma.

2007-06-28

Kazbek staje się coraz bardziej popularny. Elbrus już się ludziom znudził. Ciesze się, że ludzie jeżdżą na Kazbek i do Gruzji. Wczoraj dzwoniła kolejna osoba z prośbą o informacje.

2007-06-24

Kiedyś otrzymałam pamiętniki mojej babci spisywane w zeszytach. Czytając je, czułam się, jakbym uczestniczyła w życiu Forresta Gumpa, tylko że polskiego. Konspiracja podczas okupacji, budowanie Polski Ludowej, strajk w Stoczni Gdańskiej...