Europa - Niemcy

Wyspa Rugia oddalona jest od granic Polski o zaledwie o 120 kilometrów, a ze stałym lądem łączy ją most. Co na niej zachwyca?

Europa - Portugalia

Nieograniczone możliwości eksploracji, gonienia za kaczkami, podziwiania pawi i napawania się widokiema zamorskich drzew i krzewów...

Europa - Gruzja

Swanetia to jeden z ciekawszych i piękniejszych rejonów Gruzji. Kamienne wieże Ushguli na tle ośnieżonych szczytów są bardzo fotgeniczne!

Ameryka Północna - Kanada

Tym razem eksplorowaliśmy Quebec, głównie skupiając się na walorach przyrodniczych i rejonach górskich wschodniej Kanady.

Azja - Turcja

Naliczyliśmy ponad sto balonów naokoło nas. Całe niebo nimi się zapełniło. Na szczęście nie zasłaniały widoków na fantazyjne formy skalne pod nami, z których słynie Kapadocja...

Europa - Polska

Wycieczka do Chatki Puchatka na Połoninie Wetlińskiej, zdobywanie Tarnicy i Halicza i krótka wycieczka do bacówki pod Honem, poza tym przejażdżka kolejką bieszczadzką, wizyta w mini zoo w Lisznej oraz zagrodzie żubrów w Mucznem.

Europa - Włochy

To była ucieczka przed zimą. Mieliśmy początek kwietnia, a w kraju padał śnieg - na Sycylii przywitało nam słońce.

czytaj

Etna zaczęła wybuchać wieczorem. Spoglądaliśmy na nią z dachu naszego hostelu w Katanii. W ciemnościach było widać ogień tryskający w górę jak fajerwerki i spływającą lawę. To wszystko z odległości 40 km.

Europa - Belgia

Do Belgii wybraliśmy się we ferie 2013 r. Cieszyliśmy się, że w Brukseli jest zazwyczaj cieplej niż w Polsce o tej porze roku. Niestety, zima dotarła tam za nami.

Europa - Finlandia

7 tys. kilometrów samochodem, 3 tygodnie pod gołym niebem, wycieczki piesze, rowerowe i biegowe w parkach Finlandii. A wszystko po to, by dzieci odwiedziły Świętego Mikołaja w jego biurze na kole podbiegunowym :) Przepiękne krajobrazy...

Afryka - Maroko

Marrakesz był pierwszym naszym przystankiem w Maroku. Miasto z widokiem na ośnieżone szczyty Atlasu, z rosnącymi przy ulicy drzewkami pomarańczy, z wszechobecnym pomarańczowym błotem. W południowym słońcu złote, o zachodzie krwisto-czerwone.

Europa - Gruzja

Ani to fotki ładne, ani charakterystyczne dla Gruzji, ale dla mnie ważne. Skanowane ze starych slajdów, z czasów, kiedy niewielu Polaków o Gruzji w ogóle słyszało. Przypominają mi tamtą pierwszą podróż do Gruzji.