z pasją w życiu
z aparatem przy oku
GALERIE

2014-06-13

W czerwcowych „Podróżach” w nowej rubryce „Podróże z dziećmi” można przeczytać relację z naszego wyjazdu do Finlandii. To był cudowny relaks i odpoczynek w pięknych okolicznościach przyrody. Zapraszamy do lektury.

2014-06-12

Zakopiański Weekend Biegowy z Sokołem spędziliśmy od 6 do 8 czerwca w Tatrach. Darek biegł w biegu wysokogórskim Marduły, a ja w niedzielę w biegu Zamoyskiego do Morskiego Oka. Z sukcesami! Stanęłam na najwyższym miejscu podium w swojej kategorii wiekowej :)

2014-06-11

Do Finlandii pojechaliśmy, by pojeździć na rowerach. Ukształtowanie terenu szybko zweryfikowało nasze plany. Mimo że podczas 3 tygodni wakacji przejechaliśmy jedynie 85 kilometrów, były to najfajniejsze wycieczki...

2014-05-26

Właśnie dostałam newsletter z informacją o najnowszym czerwcowym numerze "Poznaj Świat". Tytuł mailingu: "Świat jak z arabskiej baśni" - chodzi o mój artykuł o Marrakeszu ze świetnymi zdjęciami Anny i Marcina Szymczaków!

Jako miłośnik przyrody i kultury bałkańskiej Piotr Siwek, często przebywa w tej części Europy, zdobywając i aktualizując wiedzę o ludziach i miejscach. Opowiadał o Bałkanach w MCDiS, a później nieco więcej mnie w wywiadzie.

2014-05-25

Na tej stronie publikowałam już relację z gdyńskich Kolosów. W nowej wersji - nieco bardziej górskiej - podsumowanie Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów w Gdyni nukazało się drukiem w magazynie "GÓRY", nr 2/2014 (237) Maj-Czerwiec.

2014-05-10

Jeśli ktoś ma ochotę na łagodny spacer w terenie górskim, polecam szlak spod Szyndzielni do schroniska pod Klimczokiem.

2014-05-08

Nieoczekiwany wypad do Warszawy. I to w dodatku do samego centrum, w pobliże murów obronnych, barbakanu i pomnika małego powstańca.

2014-05-04

Długi weekend majowy spędziliśmy na obozie biegowym. W drodze powrotnej pojechaliśmy do Sandomierza z postanowieniem zjedzenia tam obiadu i pospacerowania uliczkami.

2014-04-30

W numerze kwietniowo-majowym czasopisma podróżniczego "Witaj w Podróży" ukazał się artykuł dotyczący fragmentu naszej podróży po Finlandii - wizyty w okolicach Ukko-Koli.

2014-04-21

Poniedziałek wielkanocny wykorzystujemy na wycieczkę do krakowskich dolinek. Jedziemy do miejscowości Wierzchowie, gdzie na parkingu przy placu zabaw w centrum wsi można, a nawet trzeba, zostawić samochód. Do jaskini można dojść jedynie pieszo...

2014-03-29

Najpierw na wyjazd rowerowy umówili się tatusiowie. Mamusie jednak postawiły warunek – podrzucą nas z dziećmi w góry. Rozstaliśmy się w Falsztynie, spotkaliśmy w Niedzicy, my po pokonaniu 10 km pieszo, panowie po 70 km na rowerze.

2014-03-23

W miniony weekend - od 21 do 23 marca 2014 r. - odbywał się w krakowskim kinie Kijów 11. Festiwal Podróżników „Trzy Żywioły”. Udało mi się załapać na ostatni dzień imprezy – wiem, że w przyszłym roku zrobię wszystko, by spędzić tam pełne trzy dni...

2014-03-22

Bardzo mocno postanowiłam sobie swego czasu, by podciągnąć się trochę z fotografii. Zaczęłam od fotowarsztatów z Pawłem Brzozowskim – najpierw weekendowych, potem tygodniowych, następnie kurs obróbki w Lightroomie. Dalszy ciąg to bezpłatne warsztaty z Piotrkiem Trybalskim z okazji festiwalu 3 Żywioły i jeszcze w tym samym tygodniu w ramach Rozjazdów spotkanie z Markiem Waśkielem.

2014-03-13

W tym roku po raz pierwszy wybrałam się do hali Gdynia Arena. Stała się ona dla mnie na trzy kolejne dni domem, gdyż spędzałam w niej czas od rana do późnej nocy.

2014-02-24

Jedzenie to była jedna z najlepszych rzeczy w Chinach! Wszystko nam bardzo smakowało, również dzieciom. Najfajniejsze były zupy. Można było dostać gotową zupę z makaronem i różnymi dodatkami w środku, albo przyrządzić sobie samemu...

Cudze chwalicie, swego nie znacie... Redakcja magazynu "npm" postanowiła przybliżyć swoim czytelnikom rejon schroniska Pod Durbaszką, jako miejsce doskonałe na zimową wycieczkę z dziećmi.

2014-02-01

To był wyjazd - można powiedzieć - służbowy. Na targi ispo do Monachium. Nie sądziłam, że będąc tam wyściubię nos poza targowe hale. Nie przygotowałam się krajoznawczo...

2014-01-31

Nazwa jednej z najnowszych pozycji książkowych wydawnictwa Express Map sugeruje, że znajdziemy w niej mapy poszczególnych pasm górskich. Faktycznie, tylko pobieżnie kartkując atlas, natrafimy w nim na mniej lub bardziej dokładne mapy regionów, grup górskich czy nawet szczytów.

2014-01-23

Jak tylko opuściłyśmy budynek biblioteki, życie moje nabrało tempa. Nie miałyśmy zbyt wiele czasu do następnej prelekcji, a chciałam Monice pokazać kawałek Niepołomic.