Belgia w zimowej scenerii

Do Belgii wybraliśmy się we ferie 2013 r. Cieszyliśmy się, że w Brukseli jest zazwyczaj cieplej niż w Polsce o tej porze roku. Niestety, zima dotarła tam za nami.

Zamiast więc zwiedzania klimatycznych miasteczek belgijskich, postanowiliśmy skupić się na wnętrzach: muzeum armii, muzeum motoryzacji, Atomium, parlamentu europejskiego. Poza Brukselą udało nam się dotrzeć na pole bitwy pod Waterloo oraz do klimatycznego miasteczka o nazwie Brugia. Wszystkim polecam film "In Bruges" (polski tytuł: Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj) - dowcipny, klimatyczny, ze świetną obsadą, kręcony w tych miejscach, które wcześniej poznaliśmy.

Ostatnio dodane

Na Cergową (716 m n.p.m.) można dotrzeć z czterech stron świata. Na jej szczycie krzyżują się bowiem szlaki..

Podczas wędrówki na Grzywacką Górę błota doświadczyłam mnóstwo, ale za to widoki były bardzo rozległe.

Najpiękniejsze były położone po obu stronach zbiorniki wodne – niebieskie oczka wśród żółtości uschniętych traw nieskoszonej łąki...

Od zawsze wszyscy znajomi straszyli wymagającym podejściem na Lackową, mało ciekawym szlakiem w lesie i brakiem widoków...

Gdzie szukać przestrzeni na wycieczki z naszymi pupilami, jeśli większość terenów górskich objęta jest w Polsce ochroną? Znaleźliśmy raj na Słowacji.